Saturday, February 28, 2009

Bright burda shirt finished

Finished the bright shirt, a little bit falled back, i was busy… :) I think i managed to work quite accurate. It a little bit look like a pijama … the only thing what’s disturbing me. Anyways it’s warm and nice to wear.
Today i was on the first desinging lesson… i like it so much, i left with „i wanna be a tailor” in mind. :D
“bright
“bright
Elkészültem a vajszínű inggel, kicsit elmaradtam most, sok dolgom volt… :) Úgy érzem sikerült elég pontosan dolgozni. Ami kicsit zavar, hogy olyan pizsama beütésűnek érzem néha… :D Egyébként jó meleg, kényelmes.
Ma voltam az első szerkesztés tanfolyamon… nagyon tetszik, úgy jöttem el, hogy szabó akarok lenni.:D
“bright
“bright

12 comments:

Mamis said...

Nagyon jó lett az ing, és szerintem semmi pizsama beütése nincs! És ha megfogadsz egy tanácsot : NE!!! akarj szabó lenni!!!

Ádám said...

Köszi!:) Ehhez a tanácshoz valami indokot is mondanál? Nekem nagyon tetszik a dolog.

Tigrislilijom said...

Nagyon szép lett a mandzsetta varrása. Ügyes vagy.
Ne szabódj már annyit! :-))

Ádám said...

Köszi, hát ki kell, hogy ábrándítsalak, de az nem fog menni!:P:D

Mamis said...

Ha csak azért akarsz szabó lenni, mert tetszik, akkor oké, de ha ebből szeretnél megélni...hát elgondolkodtató!Az én lányom első éves ruhaipari szakközepes,hisz ő is szabó-varró szeretne lenni(ő a menyasszonyi ruhák fele hajlik!), de sajnos a lehetőség, hogy rendesen megtanulja a szakmát és igazából abból éljen meg amit szeret csinálni,hát feladja a leckét!!!Ezért mertem ezt írni, hisz mi is most vagyunk benne nyakig...

Ádám said...

Én most a Majoros Endrénéhez járok tanfolyamra, nagyon jónak tűnik. 8an vagyunk, ahogy a többiek mondták a sulikban tényleg elég rosszak a lehetőségek. Viszont nekem van diplomám és állosom is, szóval mellette anyagi problémák nélkül tudom ezt űzni, aztán majd meglátom melyik a "nyerő". :)

Mamis said...

Így csak azt tudom mondani,aki mer az nyer!!!

Ádám said...

Köszi!:) Igazából én úgy érzem az informatikában is van tehetségem, de a kézügyességem is jónak mondott, kár lenne veszni hagyni. A végén lehet majd ötvözöm a kettőt... :D

Princi said...

Én meg azt mondom, nyugodtan vágj bele, ha minden összejön majd hozzá!
Ha ez olyan "szerelemféle", akkor úgyis szívvel-lélekkel fogod művelni és sikeres lehetsz a pályán.
Nagyon szépen, precízen dolgozol a fotók alapján, pedig csak most kezdted. Tehetséged adott, eredeti ötletek kellenek majd később, szakmai kapcsolatok és pénz is, mint mindenhez. Ráadásul a fővárosban élsz, nem vidéken, ez is előny talán.
Hajrá! :)

Ádám said...

Köszi, igen ez olyan szerelem féle:). Még sokáig párhuzamosan fogom csinálni, azt biztos, aztán ha majd úgy néz ki, hogy jobban megéri ezt csinálni, akkor lehet átlépek erre mindkét lábammal:). De szerintem ez még kizárt, hogy 2 éven belül kialakuljon.

Princi said...

Gyakorolj csak és tapasztalj, járj nyitott szemmel, van időd bőven, még nagyon fiatal vagy. :)

Ádám said...

Aranyos vagy!:)

Post a Comment