Wednesday, February 25, 2009

Bright burda shirt

My second shrirt’s come is not so far too!:D Yesterday in class i cut almost all stuff out, and started it at the evening already (i wake up at 6am so i had to do something… :D). I sew a try out shirt part, and we checked out everything what was not clear for me, what could i say… i made a lot thing bad… This shirt technically totally overpowers the red one… :) Strange to wear it, the textile is kinda thick, it’s like a jacket.

“bright
“bright
“bright
“bright
“bright
“bright
“bright
“bright
“bright
Damn... a bear took the half part OMG… :D
Nah már nincs messze a második ingem eljövetele se!:D Tegnap varráson kiszabtam a nagy részét, aztán este neki is estem (reggel meg felébredtem 6-kor szóval muszáj volt valamit csinálni…:D). Varrtam ott egy próba ing részt, és megnéztünk mindent rajta, ami nem volt világos, hát mit mondjak… sok minden teljesen rosszul csináltam… Ez az ing technikailag totál felülmúlja a pirosat… :) Érdekes viselet, jó vastag anyag, kicsit olyan zakószerű hordani.
“bright
“bright
“bright
“bright
“bright
“bright
“bright
“bright
“bright
Basszus a felét elvitte egy medve… :D

2 comments:

Mamis said...

Eszméletlenül gyorsan haladsz! És milyen jól varrod az ingek gallérját! nekem 15év után sem mindég jön össze így!!!

Ádám said...

Köszi!
Szerintem az is közre játszik most, hogy vastag az anyag, azért jobb a tartása. Egyébként tényleg gyorsabban megy már, ezt eddig 5óra alatt sikerült elérni, szóval olyan 8órán belül kész lesz szerintem!:)

Post a Comment