Saturday, February 21, 2009

Burda shirt second edition continues

I continue working today… :) I bought a really cool textile at Máté… i like it so much:) the next one going to be made from that… :)

I have to say… i never split up so much in my life!:D first i sewed the coller wrong, than i sew the left hand part to the right side…:D luckily i always check it out while wearing, so i noticed before i would sew the other hand part badly too!:D (= nerv wreck:D)

I’m thinking about… i should use cuff-links instead of normal buttons, and in front make the buttons hidden, because i hate buttons anyway!:D
I like it so much, elegant, nice strong color.
“burda
“burda
“burda
“burda
“burda
“burda
“burda
“burda
“burda
Pinned front, the picture is kinda sucks… :)
“burda
Haladtam tovább ma… :) A Mátéban vettem egy olyan anyagot… eszméletlen tetszik:) a következő majd abból lesz… :)

Meg kell mondjam… még ennyit életemben nem bontottam!:D Először a gallért varrtam fel rosszul… aztán később jobb oldalra varrtam fel a bal ujját…:D még szerencse, hogy magamra próbálgatom, ha a másikat is odavarrtam volna rossz helyre… így is egy kisebb dühroham végigvonult rajtam… :D

Azon gondolkodom, hogy nem is ilyen normál gomb kellene rá, hanem mandzsetta gomb, illetve elöl pedig ilyen rejtett gombokat, mert én egyébként útálom a gombokat! :D Holnap felvarrom a másik mandzsettát még, aztán majd gondolkodom… :)
Eddig nagyon tetszik, nagyon elegáns, a színe is olyan jó élénk.
“burda
“burda
“burda
“burda
“burda
“burda
“burda
“burda
“burda
Magamon, elöl összegombostűzve, hát a kép elég retek lett… :)
“burda

4 comments:

Mamis said...

Nagyon jó lett!De azt tudod, hogy a varrás ellentéte a bontás..))

Ádám said...

Köszi!:) Érzem, hogy eluralkodik rajtam a sötét oldal... :D:D

Princi said...

Nagyon megy ez neked már, még sokra viszed a szakmában. Saját károdon pedig rengeteget tanulsz. Szóval van haszna a bontogatásnak is. Ne varrj apró öltéssel, csak olyan helyeket, amikben abszolút biztos vagy, hogy nem kell esetleg még igazítani rajtuk valamit később. Nem tudom, hogyan bontasz. Én az alsószál végét megfogom, meghúzom, mintha be akarnám ráncolni az anyagot és kihúzom a cérnát. Így nem kell ollóval vacakolni és szedegetni a kis szöszöket, mert egyben marad mindkét szál.

Ádám said...

Köszi a tippet, én körömvágó ollóval szoktam bontani, a két anyag között, annak úgy frankón oda áll a hegye. Hogy tudod úgy kihúzni, nekem még sose sikerült, vagy elszakad, vagy meg se pisszen... van még mit tanulnom... :) ifju padavan vagyok:D.

Post a Comment