Saturday, February 21, 2009

Burda shirt second edition :)

I bought textile at Thursday, i spotted it a long time ago… :) I tailored the rest and made the collar int he evening, than i went to sleep, but i couldn’t… i sewed i tat least 6 times in head… like old times, when i was crazy for something… my mind was ticking all night… :D (maybe my wisdom tooth help too to keep me awake:P) But i have to rest… the sleeping bogy already made a camp under my eyes with 2 big suitcase… :D When i come home today from work… i went to bathroom twice… to wash my hands… i forgot i already did, than how i look into the mirror… i realized just looked the same a minute ago!:D Saturday morning i’m gonna go to the textile shop:P and also buy a desk lamp becase this one… wich i borrowed from the other room… this 60w bulb is heating… i’m sweating lol!:D
“burda
“burda
“burda
“burda
Csütörtökön voltam anyagot venni, már rég kinéztem magamnak… :) Mondtam is, hogy mennem kell, mert bezár az anyagos, kollegám rögtön meg is jegyezte, hogy már ilyen keményen nyomom, bársonyt szippantok?!:D Aztán még odaszólt, hogy látom ám hogy szőrös az orrod!:D Este kiszabtam, megvarrtam a gallért, aztán lefeküdtem aludni, de csak nem bírtam… közben vagy 6szor megvarrtam fejben… tisztára, mint régen, akkor is az volt, ha így rákattantam valamire… egész éjjel pörgött az agyam… :D (lehet most a kedves bölcsességfog is ébren tart:)) De csak meg kell próbálni pihenni… így is beccucolt a szemem alá az álommanó két jó nagy kofferral… :D Amikor hazajöttem este munkából… kétszer mentem el a mosdóba kezet mosni, elfelejtettem, hogy már voltam… aztán ahogy belenéztem a tükörbe leesett… itt voltam 1 perccel ezelőtt és ugyanígy néztem bele!:D Szombat reggel irány a Máté textil meg az Eurotextilbe is benézek ott még nem voltam… :) valami asztali lámpát is kell nézni, mert ez amit a másik szobából vettem kölcsön… ez a 60-as körte úgy melegít, hogy izzadok… :D
Nah megpróbálok aludni… :)
“burda
“burda
“burda
“burda

2 comments:

Princi said...

Kofferes cuccolós manó, ez nagyon tetszik!!! :DDD
Alvás helyetti pörgő agy, ez meg nagyon ismerős! Nekem ilyenkor jönnek a legjobb ötletek. Néha muszáj felkelnem leírni, lerajzolni, mert reggelre elfelejtem őket. Varrás munkameneteken, meg szabásmintaszerkesztésen is szeretek agyalni persze.

Ádám said...

:) Igen, nekem sokszor van olyan, csak így félálomban, de érzem, hogy agyalok olyankor mindig a kész megoldással ébredek fel... :)

Post a Comment