Saturday, February 7, 2009

Cycling

Finally the weather become better, so after i finished washing, washing the dishes and cleaning up like a good girl… :) i went out for some cycling about 9. I forgot my gloves :x. It wasn’t too warm :D althought the sun was shining yesterday… it’s not summer to go in shorts… :D My leg usually not freezing, just my hands :). So that 20km was well enough… :) At the end that „Rocky feeling” really hit me. :) Yea and the rain come too:P:P. Now i’m skulking under the blanket, my bike also near the radiator, to not get cold. :)
Végre kicsit „jobb” idő lett, szóval miután „jó kislány” módjára kimostam, elmosogattam és kitakarítottam… :):) 9 körül elmentem egyet bicajozni újra! :) Kezdésnek itthon hagytam a kesztyűmet:P. Mit mondjak nem volt azért túl meleg… igaz hogy tegnap sütött a nap, azért még nincs nyár, hogy rövidgatyában bicajozzak… :D Igazából a lábam nem szokott fázni, csak a kezem. Szóval elég is volt most ez a 20km… :) a vége felé eléggé elfogott az a „Roky életérzés” :):) Persze az esőt sem úsztam meg:P. Most a paplan alatt lapítok, a bicajt meg nekitámasztottam a radiátornak, ne fázzon annyira… :)

3 comments:

zazálea said...

Te jó ég, te varrsz, programozol, bicajozol, origamizol... miket még?! :o)

Ádám said...

Most épp táncolni tanulok, meg jártam kungfura is, az kicsit szünetel, mert nemigazán van rá időm. :)

Tigrislilijom said...

:-))))

Post a Comment