Friday, February 6, 2009

Pockets

I tried a different pattern, but it didn't end up really good. Not really the sewing, rather it's simply looks stupid on me... :)
I copyed the pockets from one of my jeans, i was curious how is it going with different kind of threaad. Well there is stuff to practice:P... anyway the tread choose was kinda bad... too thick and nylon. I didn't make pictures from the finished model.





Egy másik szabásmintát próbáltam ki, de nem igazán lett jó. Nem is igazán a varrás, hanem egyszerűen hülyén áll rajtam. :)
A zsebet az egyik farmeromról koppintottam, kiváncsi voltam, hogy megy más színű cérnával. Van még mit gyakorolni... igaz a cérna választás se volt valami jó, elég műszálas, kicsit vastag is. A kész nadrágról már nem csináltam képeket.





8 comments:

Bea said...

Azért annyira nem rossz ám! A dísztűzéshez lehet kapni kimondottan farmervarró cérnát, különböző színekben.
A tűzés szebb lesz, ha alsó szálnak sima cérnát használ és felsőnek a farmervarrótm és talán picit nagyobb öltéshosszúságot használtam volna.
Egyébként a zseb mintája nagyon jó!

Ádám said...

Köszönöm a tanácsokat! Igazából nem egész értem hogy kellene csinálni. Most a fonákjáról varrtam, de így maxra kellett vennem a szálfeszességet szinte, hogy ne legyen laza a másik oldalon. Viszont, ha a hátuljára rajzolom fel a mintát, akkor hogyan varrom a színéről?

Igen, nekem is nagyon tetszik a minta!:)

Bea said...

A színére kellene rajzolni a mintát, illanó szabókrétával vagy filccel. Igazán szépen tűzni a színéről lehet (szerintem legalábbis, habár varrni nem tanultam soha::)))

Ádám said...

Most totál beégtem mi?!:D Egyébként szappannal rajzolok, elvileg az is kijön, valahogy eddig annyira mindig csak a fonákon rajzoltunk, hogy eszembe se jutott, hogy a színére rajzoljam... :D

Bea said...

Már miért lenne ez beégés??
Az igazság az, hogy mivel én sohasem tanultam varrni, ezért lehet, hogy sokmindent nem a szabályoknak megfelelően csinálok, de nekem így könnyebb. Saját káromon jöttem rá sokmindenre:))Egyébként meg le a kalappal előtted, fiatal pasi, aki varr!!Szuper!

Princi said...

Szia!
Jó régen jártam erre, viszont nagyot koppant az állam, miután leesett! Hogy csak úgy kezdésnek máris ötujjas kesztyűket varrsz...
Le a kalappal előtted! Nagyon szépen varrsz, a nadrág is jó lett. Van hozzá tehetséged, de gondoltam is, hogy menni fog, ha amúgy nem tartod majd mégis inkább csak női hobbinak és origamizol helyette. Mert a kézügyességed az adott, a varrás trükjeit pedig innen-onnan össze lehet szedegetni. De sok fogásra magadtól is ráérzel majd. Én sem tanultam, Neue mode és Burda újságok leírásaiból okosodtam lassan. Talán később a szabáshoz is lesz kedved. Mármint úgy átalakítani egy alapmintát, hogy senki meg nem mondaná, mi volt a kiindulási állapota.
Kívánom, hogy teljék a varrásban sok-sok örömöd és sikerélményed!

Ádám said...

Már pirulok össze vissza… :)
Bea: csak viccnek szántam:), egyébként nem varrás terén gondoltam, kicsit olyan idióta kérdés lett így utólag… :D Akkor most magázódunk, vagy tegeződünk?:)

Princi: szeretem a kihívásokat!:) Nem tudom miért lenne nőies, igazából, ha azt mondja nekem valaki, hogy szabó, akkor nekem hapsi jut eszembe… :) Jó lehet a varrás már kevésbé, de nem érdekel. :) Én most tanulom, persze csak egy tanfolyam, nem ruhaipari, de azért kell valami, mert annyi szabadidőm nincs, hogy én kísérletezzek ki mindent… :) Most jelentkeztem szerkesztés tanfolyamra, habár még nem egész világos az alagút vége, de ha végigjárok mindent, akkor… ha minden igaz tudok majd tervezgetni is. Majd kell gyakorolni sokat persze:) pedig így is én vagyok a főstréber, csak úgy viccesen. :) Elég türelmetlen tudok lenni néha… :) az a kitűzött célom, hogy mindent én varjak magamnak. :)

Bea said...

Tegeződünk:)))

Post a Comment