Saturday, March 21, 2009

Burda jacket continues again :)

Continue… the cigar pocket become not so good as i wanted to be… i don’t even understand exactly how to do it, this is the hardest part… :D compared to this the double edged pocket is piece of cake… :D The collar needs some practice too… become kinda wrinkled, althogh i broke it up at least 5 times, but i didn’t get how could i fix it, the other side is kinda nice, so this is a complete mistery… :D The whole jacket looks longer a little bit becase the foldings on the bottom are still waiting.








Folytattam tovább, a szivar zseb nem egész sikerült úgy, ahogy szerettem volna… nem is egészen értem, hogy kellene, szerintem ez a legszivatósabb az egészben… :D ehhez képest a kétszegélyes zseb kutya füle volt… :D A gallért is kell még gyakorolni… elég ráncos lett, pedig vagy 5 ször kibontottam legalább, de nem esett le, hogy tudnám kijavítani, a másik oldalon viszont egész jó lett, szóval ez egy rejtély… :D A felhajtások még váratnak magukra, ezért kicsit hosszabbnak tűnik… az egész.








3 comments:

Princi said...

Elsőre nem rossz az a szivarzseb. A harmadik képen nem értem, hogyan alakult ki, amit látok. Én másképp szoktam. A Burda könyvben nézted, vagy a zacskós minta ábráit?
Amúgy nagyon jól halad!

Anonymous said...

You're a truly "hands artist", Adam!
Happy "foldings" on your nice jacket!
:D
J

Ádám said...

Igen azt néztem, nem is értettem az egészet, de most, hogy mondod... leesett, már kezdem sejteni hogyan kellett volna... :)

Post a Comment