Friday, March 20, 2009

Burda jacket continues

Started the collar part… become a dog, if i understand how this going to be exactly, but i made one side… :D As i put it on myself… it’s like the shirt, but the bottom collar confuses me because of the whole stuff surrounds it, kinda strange… :D
“Burda
“Burda
“Burda
“Burda
Neki kezdtem a gallér résznek… hát kutya legyek, ha értem hogy lesz ez pontosan, de megcsináltam az egyik felét… :D Ahogy magamra tettem olyan, mint az ing, csak az zavar, hogy alsó gallért körbeveszi ez az egész, elég fura…:D
“Burda
“Burda
“Burda
“Burda

4 comments:

Princi said...

Ez tényleg nem igazán megszokott nyakmegoldás! De nincs benne hiba amúgy, csak több darabból állíttatja össze. Talán azért, hogy ne kopjon ki könnyen a bélésselyem hátul, ahol az akasztó szokott lenni. Mert általában a gallér egy darabból áll, ehhez varrjuk hozzá a bélést, közzéfogva az akasztót (ami nem kötelező, de praktikus...). :)
Jó az új blogdizi!

Ádám said...

Ahm, lehetésges... :)
Milyen blogdizi?

Princi said...

Mintha más lett volna, legalábbis a kommentdoboz más volt... Vagy tévedek?

Ádám said...

Jaaaaaaa igen, átraktam ide, így használhatóbbnak tűnik... :)

Post a Comment