Sunday, March 15, 2009

Double edged pocket for jacket

Finished the first pocket, i followed the instructions on the pattern, excluded one thing: i noticed if i sew the pocket cover to the edge only inside, it’s going to stretch down the edge. So i sewed across all layers in the sewing line between the edge and the jacket.
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
Na, kész az első zseb, úgy csináltam, ahogy a szabásmintán volt, egy dologban tértem el: úgy vettem észre, hogyha a zsebfedőt csak belül varrom hozzá a szegélyhez, akkor lehúzza a szegélyt és kinyúlik, ezért az egészet átvarrtam a szegély és a kabát közötti varrásban.
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double
“Double

4 comments:

Mamis said...

Na ez nemsemmi!!!Bevallom nekem annak idején elsőre nem jött így össze!Gratula!
Pályát tévesztettél!!!!!

Ádám said...

Köszi, egy szegélyeset varrtam már ugye, szóval szerintem ahhoz képest nem sokkal nehezebb.
Szerintem a precizitásom, jónak mondott térlátásom segít hozzá ezekhez a sikerekhez. De azért nem érzem úgy, hogy varrásban ügyesebb lennék, mint mondjuk programozásban... :) a tapasztalat ugye... :) Najó... lehet igazad van:D Viszont nagyon bánnám, ha nem informaikára mentem volna, mert ott is volt sok sikerem... :)

Bea said...

Szóhoz sem jutok...komolyan....nagyon profi!!

Princi said...

10 pont!
Precizitás és térlátás, bizony e miatt (is) megy könnyedén.
Programozósdi témában csak irígykedek, biztosan nagyon nehéz és jó agy kell hozzá.

Post a Comment