Thursday, March 5, 2009

Elna 344

I have my new little friend… :) I was hesitating a little bit, do i really need a lock, but i want to sew sport stuff too, i decided to take the last promotional one. I completely surprised, the shop assistant girl remembered me, with the pfaff smart 200c, it was 3months before. Luckily i don’t have to buy any other type… i hope… i won’t bring home an other too on subway… :D

Nah hát megvan a legújabb kis barátom… :) Igazából még kicsit vaciláltam, hogy tényleg kell –e nekem lock, de mivel mindenképpen szeretnék sport cuccokat is varrni majd, ezért úgy döntöttem, hogy elhozom ezt az utolsó akciós darabot. Tökre meglepődtem, hogy az eladó leányzó így 3 hónap távlatából emlékezett, hogy én vagyok a pfaff smart 200c-s srác:D. Szerencse, hogy több fajtát már nem kell venni remélem, mert még egyet nem cipelek haza a metrón… :D

5 comments:

Mamis said...

Hidd el MEGÉRTE!!!! hazacipelni!!!Kívánom, hogy nagyon sok jó dolgot tudjál vele alkotni!!!

Ádám said...

Köszi, már kezdem kicsinek érezni az asztalom... :)

Zsuzsi said...

Te aztán belelendültél :D
mennyibe került?

Ádám said...

:)
59

Princi said...

Mamishoz csatlakoznék!
Alakul apránként a kis műhely :)))!

Post a Comment