Friday, March 6, 2009

Green burda shirt

Half finished my new shirt… :) Yesterday i also bought an other „device”, it’s called „upper fabric transporter” (word by word) very smart thing, always nod while sewing… :) One thing annoys me only, it has a kinda stupid sound, i will get used to it… :) The foot is really clever it has reference for 1mm, 0.5cm, 1cm sewing, and it almost climbs up to any kind of fabric-hills… :) The textile also can’t slide too much, althought it’s lifting the foot how it’s stepping, so maybe a little bit inaccurate too…





Nah félig kész az újabb ing… :) Tegnap vettem még egy másik szerkentyűt is, felső anyagtovábbító névre hallgat, okos kis jószág, varrás közben mindig bólogat… :) Egyedül az idegel, hogy csetteg kicsit, majd megszokom… :) Nagyon okosan ki van találva, a talppal lehet sima talpszéles, 1cm széles, 1mm szélesen varrni, és mindenféle anyaghegyre felmászik szinte… :) Az anyag sem csúszik el annyira talán, igaz, ez felül is emelgeti a talpat, ahogy lépked, szóval emiatt talán picit pontatlanabb is…





7 comments:

Mamis said...

Nincs kedved nekem is varrni egy pár inget???(már annyira profin csinálod!!!). És látom már a lockot is "használatba" vetted.Szépen tisztázza a szélét!

Ádám said...

:D Amíg nem megy emberi időn belül, addig csak a magam szakállára varrogatok, majd ha mondjuk 5órán belül össze tudom hozni, akkor lehet vállalok. :) Hát az még nem a lockal volt, hanem a sima gép overlockjával, ugyanis nincs fekete cérnám a lockhoz, a Röltexbe meg most nem veszem kb dupla áron... :D
De próbálgattam kicsit, nagyon jó, de kicsit hangos... mondjuk az még nemis vészes... egy 10perce leejtettem egy válfát, mert kicsúszott az ingből, mivel nincs ujja, erre rögtön elkezdtek ugatni odalent... :D

Mamis said...

Akkor is szépen van letisztázva!!!

Ádám said...

Oké, nem vitatkozok!:)
Köszi:)

Princi said...

Haladsz rendesen!
Úgy látom a hegedülő hölgy még mindig gyötri Ikaroszt a szekrény tetején...:D
Életem egyik szakaszában kölcsönöztem ipari lockot(endlizőt) az alattunk lakó nagy örömére. De a háztartási gépeimet se bírták esténként. Mostani lakhelyemen nyugi van, bár korántsem döngetem annyit a gépeket (sajnos!), mint régen.

Ádám said...

Igen... :D Nem könyörültem rajta.:(

Igazából, a hanggal nincs gond, ha maxon nyomom a pedált, akkor kicsit kihallatszik, de akkorsem vészes, igazából, ha leesik valami a padlóra, akkor van balhé, ehhez elég az is, ha odébbtolok egy széket, vagy kicsit jobban sikerül becsukni az ajtót... ami azért még akkoris sikerül, ha odafigyelek... Még egyszer beszólnak... direkt nem fogok odafigyelni semmire se, már kicsit elegem van belőlük. Egy nyomorék nyugdíjas pár, és akkoris kiverik a hisztit, ha befingik valaki az emeleten, arrol nem én tehetek hogy egy kudarc az életük, és nem ehez fogom igazítani az enyémet. Szal kb ennyi a véleményem. :) Ja és ez egy panelház, nem idegszanatórium. :D

Princi said...

:DDD
Maximálisan megértelek...

Post a Comment