Friday, March 13, 2009

My place

Finally my little chest of drawers made, i missed really much… :) The top going to contain threads and sewing stuff, the others… what have to hidden from the eyes… :) Changing chairs going to be next project… :) I used to sew at the smaller one, i don’t have lean than the foot is right in front of my nose… it’s much more confortable for me… :) Have to get a swivel chair wich can be lowered to this height… :) And that lamp… it burns my retina when i look into… :D but lights up the whole table any time and almost the half room too:D:D
At the place of the bedding containers i have some parquet, so i can’t make int he bed, before someones pick at me:P:D

Végre készen lett a kis fiókos szekrényem, már nagyon hiányzott… :) A felsőkben lesznek a cérnák, varrógépes bigyók, a többiben meg… amit épp el kell tűntetni szem elől… :) A szék csere lesz a kövi projekt… :) A kisebbiken szoktam varrni, így nem kell hajolni, pont az orrom előtt a talp… nekem így sokkal kényelmesebb… :) Majd valami olyan forgószéket nézek, amit le lehet engedni idáig… :) Na meg aztán ez a lámpa se kutya… ha belenézek kiégeti a retinám… :D viszont bármikor világosba borítja az asztalt és a fél szobát kb:D:D
Az ágynemű tartó helyén meg laminált padló van, nem tudok hova beágyazni, mielőtt valaki belémköt:P:D

9 comments:

Princi said...

Nagyon cuki a kisszék, az oviban van hasonló :)).

Ádám said...

Na ezt most... jól megkaptam!:D:D:D

Mamis said...

Na az a szék az nekem is nagyon bejön!!!Elképzeltelek azon ülve varrni,varrni és varrni...))

Ádám said...

Mit mondjak... elkapott a nevetés... :D:D

Bea said...

Jó a birodalmad! A szék:))
(de szerintem az oviban azért picit kisebb van:))))

Princi said...

Lehet, hogy a kicsike egy bűvösszék? Benne rejlik a varrá(z)serőd, azért megy olyan pik-pak minden...:)
Ugye nem vetted rossz néven, hogy leovisoztam?!

Ádám said...

Örök harag... :D:D
Aranyosak vagytok!:)

Fu komolyan mondom... legszivesebben elmennék inasnak Zsuzsához... ma volt alkalmam belesni a műhelyébe, kipróbálhattam a régi iparit is... hát... ránéztem... kb mint egy halom ócskavas, de úgy varr, hogy :O:O (szürke Textima) Ha kicsit több helyem lenne, meg nem lenne ennyire hangos... rögtön vennék egyet... :D Most kezdek rájönni, hogy eléggé fölösleges volt ilyen drága háztartásit venni, az árából vehetnék legalább 3 Textimát... :D Na mindegy... ezzel mostmár együtt kell élni... :D

Princi said...

Vettem jó régen egy iparit, hogy gyorsabban haladjak, amikor rengeteget varrhattam még. Nagyon szupi volt, többféle apparátot(talpféléket) is beszereztem (ezek még megvannak). A zajon kívül csak az volt vele a gondom, hogy nagyon nehéz volt szépen varrni vele a sebessége miatt. Eladtam, aztán megbántam, gyakorolni kellett volna jóval többet! Családi házba való amúgy, a panelben baj lenne miatta!

Ádám said...

Hát nemtudom de ennek a pedálját alig bírtam lenyomni egy lábbal... :D Szóval nem volt probléma lassan varrni... :D
Hát jah, valszeg a szomszédokkal balhé lenne, habár úgy tűnik nemis nekem ugatnak, mert csomoszor fél nap akkoris óbégatnak, ha meg se pisszenek...:D

Post a Comment