Thursday, March 12, 2009

Origami book: Nicolas Terry - Licence to fold

HOHO guess for where i got a package… sender: Nicolas Terry France ^^. This must be an evil plan, i just bought the half stock silk paper in a shop… :) I bored, nowhere to buy, i was calling them now for 3 weeks, so now i bought 130 pieces… :D I can’t do so many things at the same time… :D
“Nicolas
“Nicolas
“Nicolas
“Nicolas
“Nicolas
NINI honnan kaptam csomagot… feladó: Nicolas Terry Franciaország ^^. Ez valami ördögi terv lehetett, mert épp ma voltam a kreatív hobbyba és megvettem a fél készlet selyempapírt… :) Már meguntam, hogy sose lehet kapni sehol, ide is már 3 hete telefonálgatok, szóval most vettem 130 ívet… :D Most már tuti száz felé fogok szakadni… :D nem lehet ennyi mindent csinálni egyszerre… :D
“Nicolas
“Nicolas
“Nicolas
“Nicolas
“Nicolas

6 comments:

Tigrislilijom said...

Na most kezdek sárgulni...

Ádám said...

Abból hagytam a boltban... :) A feketét fehéret viszont mind megvettem!:D

Tigrislilijom said...

Melyik Lang modellje?

Ádám said...

A pteranodon, rögtön az első a képeken.

Tigrislilijom said...

Á, már látom. Köszi!

Anonymous said...

im wondering can you please give me diagrams for dreaming dog by giang dinh the book isnt available and i cant find it on the internet plaese can you give me diagrams?? please

Post a Comment