Saturday, March 7, 2009

:S

I broke up a shirt into pieces, so i checked out how to make the arm slit, because int he Burda book contains an other method… :) It become nice, i also made a small pattern, and saw both, one of the cuffs too, probe… something strange… so guess… i saw the slit into the wrong side?!?!?! I can break up both arm, the cuff, the slits… OMG!!!
So… at least we gonna laugh a good at it one at class… :D





Szétbontottam egy másik inget, megnéztem hogyan kell csinálni az ujjahasítékot, mert a Burda könyvben nem így van benne… :) Tök jó lett, csináltam hozzá kis szabásmintát is, bevarrtam mindkettőt, egyik oldalt a mandzsettát is, felpróbálom… valamire furcsa… hát nem fordítva varrtam be a hasítékot?!?!?! Most bonthatom le a mandzsettát, meg szét mindkét ujját, aztán fordíthatom meg az egész hasítékot mindkét oldalt… ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Na… sebaj legalább kedden jót fogunk rajta röhögni a tanfolyamon… :D





2 comments:

Mamis said...

Jó lett!!!Nagyon jól haladsz!

Ádám said...

Köszi, mondjuk elvacakoltam 3 órát, de majd csak belejövök jobban... :)

Post a Comment