Saturday, April 18, 2009

Back to the basics

Probably everyone has a point in his/her life, when you feelt like you can swim, but it would be nice to learn how to take a breath meanwhile. So… it’s not bad to know the basics… :) It’s time for me with sewing… :) I got many compliments, wich i was really happy for, and i had to admit it, made me to think too much of me… :D
For me it’s the second time in my life when i find someone whom i really respect and admire from any aspect, who also respect my tend to create and give me enthusiasm, but this one is the first when i can learn from her. (first was programming… :))
I got some patterns, wich have to be completed without thread, i already feel, it will be a great challenge… :D
The other exercise is to learn sewing by hand, with thimble. My greatest surprise was… i got a thimble from the Master, it will be a big treasure!:D


Bizonyára mindenkinek van egy olyan pont az életében, hogy úgy érezte tud úszni, de azért jó lenne megtanulni levegőt is venni. Szóval… nem árt tisztában lenni az alapokkal… :) Nekem ez most jött el varrás terén… :) Sok dicséretet kaptam, ami nagyon jól esik, és be kell valljam kicsit a fejembe is szállt… :D
Nekem ez a második alkalom az életemben, hogy egy olyan emberbe botlok, akit igazán nagyra becsülök és minden szempontból csodálok, aki szintén tiszteli az alkotási vágyam és lelkesedést ad, viszont ez az első, hogy tőle tanulhatok. (a korábbi az programozás terén volt… :))
Kaptam pár mintát, amit cérna nélkül kell majd gyakorolni, már most érzem, hogy nagyon nagy kihívás lesz… :D
A másik első feladat lesz megtanulni kézzel varrni, gyűszűvel. Nagy meglepetésemre kaptam egyet a Mestertől, nagy kincs lesz!:D


4 comments:

Mamis said...

"Sok dicséretet kaptam, ami nagyon jól esik, és be kell valljam kicsit a fejembe is szállt… :D"-ez az amit nagyon sokan nem vesznek észre magukon.Minden elismerésem a tied!

A kézi varrást szó szerint UTÁLOM!!!Én a mai napig ruhapróbához géppel "fércelek".De van mikor elengedhetetlen a kézi fércelés...
Szerintem pedig pontos és szép munkát csak úgy ér el az ember, ha ismeri az alapokat.

Nagyon sok kitartást kívánok hozzá!

Ádám said...

Köszi!:)

Magamtól nem vettem volna észre, persze éreztem, hogy valami nem stimmel... :D Aztán kaptam egy kis fejmosást, de elkellett mondani párszor, mire megragadt a fejemben, de még mindig nem hittem el teljesen. Amikor a legutóbbi kék ingem csináltam, illetve bevarrtam a kabátom ujját... akkor döbbentem rá, hogy mekkore béna vagyok:D centinként begombostűzve a hülye is megvarrja... :D

Princi said...

Nem vagy béna egyáltalán! Ha már a nagyonsokadik karöltőt, vagy bármit fogsz varrni, úgyis egyre kevesebb gombostűt teszel majd bele. Amíg biztonságot ad és precíz munkát eredményez, miért ne maradhatnának? Szerintem a végeredmény a fontos. Lehetnek az embernek saját módszerei, "fogásai", amik neki beválnak és könnyítik a célhoz vezető utat. Persze gyakorlat teszi a mestert, perforálgasd csak a vonalas lapokat, ez segítség, edzés. De ettől függetlenül is alapból messze ügyesebb vagy az átlagnál. Ez tény, nem újabb dícséret!
(Jó a fotód az oldalsávban!)

Ádám said...

Köszi!

Igen, de azért nem mindegy, hogy egy napig izzadok rajta, vagy néhány óra alatt könnyedén megcsinálom... :)

Post a Comment