Wednesday, April 8, 2009

Blue burda shirt continues

Continued my blue shirt, the arm sewing is very difficult, if i try to make it more accurate and not so amatour. I didn’t really take care if the the arm and sholder part was different in lenght, i just sew it how it was going… till now. Tried to take care of that plus 2 centimeter… made me a lot headache, but managed to do it… so…so… :D
“Blue
“Blue
“Blue
Csináltam tovább a kék ingem, hát ez az ujja bevarrás nagyon nehéz, ha kicsit szakszerűbben (már amennyire annak lehet nevezni a munkám:D), pontosabban próbálom csinálni. Eddig különösebben nem foglalkoztam vele, ha az ujjánál nem egyforma volt a karöltő és az ujja, összevarrtam egyenesen, ahogy kijött. Most viszont megpróbáltam betartani azt a 2centit, ami bőség volt… izzadtam rendesen, de sikerült úgy ahogy… :D
“Blue
“Blue
“Blue

0 comments:

Post a Comment