Friday, May 1, 2009

Exercise 2

Second exercise: checked kerchief, foot-wide. I don’t know why, but it’s never become complete straight… maybe because my machine is not sinked into the desk? Started the other one too… but my eyes were burning… looked into the mirror… sh** i gonna have a rest now… :D We were drawing for 5 hours at morning… :D

Második gyakorlási feladat: kockás kendő, talpszélessel. Nem tudom, hogyan, de valamennyire mindig kacsázik egy kicsit… lehet azért mert nincs besüllyesztve a gépem? Elkezdtem a következőt is… csak már égett a szemem… belenézek a tükörbe… azta**** asszem most pihentetem kicsit… :D Délelőtt 5órát szerkesztgettünk ugye… :D

4 comments:

Tigrislilijom said...

Nem kell besüllyeszteni hozzá a gépet, majd megszokod így (bár kétség kívül, azzal szebben lehet haladni).Egy idő után menni fog, nyugi. Csak lazán! Aggodalomra semmi okod!:-D

Ádám said...

Köszi, elvittem megmutatni, "ha most ruhaipariba volnánk erre ötöst adnék..." :) De én akkor sem vagyok elégedett vele... :D

Tigrislilijom said...

Fogadni mernék, hogy a harmadik már neked is tetszene! :-D Kipróbálod? (Csalni nem ér!!:-)

Ádám said...

A másodiknál felváltva kell majd talpszélessel, milissel, majd az talán... :)

Post a Comment