Wednesday, May 13, 2009

Szervíz

Na, voltam a szervízben. Előző este kicsit beleolvasgattam a fogyasztóvédelmi dolgokba, ha esetleg vitára kerülne a sor... :D Azt nem mondanám, hogy eszeveszett eredményeket sikerült elérni ennek ellenére. Egy dologban biztosan igazuk van, mert ez szerintem is így van, hogyha az az anyag szála majdnem vastagabb mint a cérna és laza szövésű is, akkor biztosan lesz benn kacskaringó, mivel ha nem ugyanaz a két szál közé varrok mindig, akkor egy sor eltérésnél máris nagy hézag. Előszedettem egy másik gépet, és az se tudta szebben varrni azt az anyagot. Minden esetre a tokot amiben az orsó fut kicserélték, avval nem stimmelt valami. Illetve megmutatták hogyan lehet állítani az alsó szálfeszességet. Itthon csináltam két próbát, az egyiket az ing anyaggal a másikat selyem papírral, szerintem ezen jól látszik, hogy varrat gyakorlatlag teljesen egyenesen megy. Úgy néz ki az időnkénti pukli megszűnt. Mi a véleményetek, ez elegendő pontosságú? (pártatlan objektív állásfoglalást kérek:P)


4 comments:

Princi said...

Szerintem teljesen jó. Jó, hogy elvitted.

Ádám said...

Köszi:)
Azon röhögtem a legjobban, amikor megkérdezte a műszeréz a próba anyagaimat nézve, hogy ki tűzte ezt meg ilyen szépen?? HÁT ÉN!:D
Asszem veszek vmi sűrűbb szövésű anyagot gyakorolni, ebből a mintásból meg csinálok székhuzatot:D

Princi said...

Ugye akkor a cuki kisszéked is kap belőle ruhát? :D

Ádám said...

hááááááááát inkább egy kis párnácskát... :)

Post a Comment