Sunday, August 30, 2009

Mátra marathon

I was at my first bike race today. I had a feeling that the position won’t be the biggest problem, so i moved according to my capebilities. I’m kinda exhasuted, next time i have to care more about eating… anyway i liked it, after in rain in sunshine, really fresh air! Who have no clue about the race, it’s start width a huge climbing, on a ski track… :D That little tiger was the reward. :)

Most voltam életem első bicajos versenyén. Sejtettem, hogy a nem helyezés miatt kell majd aggódni, szóval a lehetőségekhez mérten haladtam. Eléggé kimerültem, legközelebb az evésre majd jobban oda kell figyelnem… minden esetre tetszett, kis eső után napsütésben, eszméletlen jó levegő volt. Aki esetleg nem hallott még a versenyről… úgy kezdődik a pálya, hogy egy kis aszfaltos emelkedő után irány a Kékestető a sípályán… :D A kis tigrist kaptuk a célnál. :)

2 comments:

Mamis said...

Gratulálok!
Néha a részvétel a fontos...

Ádám said...

Meg a felépülés... :D

Post a Comment