Wednesday, August 26, 2009

New desk

I planned a sewing machine desk before, finally it’s finished! :) The frame is 2*4 welded iron again by uncle Peti. :) The top was made in a panel cutting workshop, first time they sent me away, because they said they don’t do assembling… funny they just made a complete bureau for me… than she was become a little bit confused… said to come back next week, the boss will be here. But it’s sure they can’t cut out a rectangle. Ok… :D At next week they also resisted a bit, I was there for 30mins for finally make them understand what to make… :) There were some minor stuff they made different than we agreed… like they applied only thin edge protector foil, and they also didn’t apply to the hole made for my smart 200c. So I took 1,5m of that foil and made it in 15minutes with my super lame iron called scarlet flint… :D I had some waterproof rubber for windows, I surrounded the hole whith that, so it won’t clatter. :) Two cheap doormat under each one, the size of them were almost perfect! :) So… almost everything done, still have to set the cables under the desk, but I can’t hammer at evening, there would be a rebel here…:D
No words for the plan't it's just living it's rebirth... :D







Még korábban terveztem egy varrógépasztalt magamnak, végre készen lett! :) A váz szokás szerint egy bombabiztos 2*4-es zártszelvényből hegesztett szerkezet Peti bácsi jóvoltából. :) A tetejét egy bútorlap szabászatban csináltattam, elsőnek elhajtottak, hogy hát ők nem vállalnak szerelést… mondom… múltkor még csináltak nekem egy komplett fiókos szekrényt… :D akkor kicsit elbizonytalanodott a nő… ööö akkor jöjjön vissza jövő héten, akkor itt lesz a főnök. De ők azt a téglalapot biztos, hogy nem tudják kivágni. Mondom jó. :D A köv. héten is húzták kicsit a szájuk, ott voltam vagy fél órát, mire megértettek mindent… :) Volt egy két apróság amit nem úgy csináltak… pl. a külső élre nem ABS-t tettek csak sima élfóliát, illetve a pfaff helyét még avval se csinálták meg… mert azt nem lehet. Szóval kértem 1,5 méter élfóliát fogtam az 1500ft-os megagagyi scarlet flint vasalómat és 15 perc alatt megcsináltam… :D Volt itthon egy kis ablak szigetelő gumi, azt raktam körbe, hogy ne zörögjön a gép. :) Alá meg jó kis 200forintos lábtörlő, pont jó a méret is… :) Szóval már kezd alakulni a helyzet, majd még a kábeleket kell lerendezni, csak kalapálni este nem szabad, mert lázadás lesz… :D
A virágnak nem beszólni... épp feltámadását éli... :D







7 comments:

Mamis said...

Ez nagyon jó lett!!!itt most már készülhetnek a jobbnál jobb dolgok!!!

Ádám said...

Köszi! :)
Mostmár onnét kandikál a két bitang. :)

Princi said...

Hűűű, nagyon klassz lett! Nekem iiiis egy ilyet...!:)
Virágot nem bántom, de azért jó volt kicsit szétnézni nálad, már amennyire lehet...

Princi said...

Ó, a legfontosabbat kihagytam! Nekem továbbra is a kisszék a kedvencem!:)))

Ádám said...

Köszi! :)
Apunak is nagyon tetszett, mondta, hogy jól kitaláltam mindent:P. :)

Katica said...

Hűűű...ez nagyon Klassz lett.....Én is szeretnék egy ilyet...de száműzve vagyok a legsötétebb sarokba :-D

Ádám said...

Én lassan műhelyt csinálok a lakásból... :D:D:D

Post a Comment