Saturday, August 1, 2009

New friend

I opened the balcony door a little bit, and after a while some kind of clattering grabbed my attention, I guessed some kind of animal got in again… so I was really surprised, when a 7cm long dragonfly rushed me… :D Big insects always scare me… :):) We were running around for a while, than I bored it, didn’t understand the “get out” message… :D
Soon it looked exhausted and took place in my bed (I’m gonna sleep here bad ass, not you… lol…:D:D), it was so tired… I had time to light it and take some close photos… :) Finally I managed to put a box on it, and by sliding the box onto a sheet of paper, the trap was set up… :D I smelt victory! :D I was just taking it out… throw it… where the hell is it?!:D probably flow away… than just about to close the door… it was walking in the doorstep… :D:D oh boy…… :D:D

While I was chasing… it landed on my sewing machine once, and also on my origami flowers too lol… :D




Kicsit kinyitottam az erkély ajtót, aztán egy idő múlva valami zörgésre lettem figyelmes, sejtettem, hogy megint bejött vmi jószág… szóval eléggé meglepődtem amikor egy 7centis szitakötő nekem rontott… :D Mindig megijedek a nagy bogaraktól… :):) Egy darabig kergetőztünk, aztán meguntam mert nem akart kimenni… :D
Később úgy látszik kifáradt és letelepedett az ágyamra (itt ma én fogok aludni bazze, nem Te, villant át az agyamon:D:D), annyira el volt pilledve, hogy volt időm rávilágítani és tök közelről fotózni… :) Aztán nagy nehezen sikerült egy dobozt rátennem, papírlapot csúsztattam alá, benn volt a csapdába… :) hehe, mondom győzelem! :D viszem ki… kidobom, hova lett… mindegy, biztos elszállt… csuknám be az ajtót… erre ott sétál a küszöbön… :D:D öcséééém… :D

Miközben kergettem… egyszer rászállt a varrógépemre, meg a hajtogatott virágokra is… :D




2 comments:

Princi said...

És? Aztán mi lett vele? Amúgy nagyon szép...

Ádám said...

Sipirc... :) (kiraktam az erkélyre)

Post a Comment