Monday, August 24, 2009

Textile painting

I tried this self sticking foil masking idea, much better! :) If this 3 cm pattern worked so clean, it will be peace of cake to make a stripe… :) Thanks Princi!!! :) I only aware from the smoothness of the painting, not to get patchy, still have to practice that… :)



Kipróbáltam az öntapadós fóliás maszkolást, sokkal jobb! :) Ha evvel a 3centis kis bigyóval ilyen jó lett, egy csíkot gyerekjáték lesz megfesteni. :) Köszi Princi!!! :)
Már csak attól tartok, hogy nem lesz szép egyenletes a festés, azt még gyakorolni kell… :)



2 comments:

Princi said...

Jaj de örülök, hogy sikerült! Még azt akartam írni, hogy a kész mezre már nehézkes fóliát ragasztani, ezt összevarrás előtt lehet biztonságosan ugye. Vagy talán, ha vasalóasztalra húzod a kész cuccot és ott kisimítod azt a részt, amit éppen festeni akarsz (alá papír!). Mintha vasalnál! :)
Csak gyakorolj szorgalmasan! :D
/Milyen helyes kis minta ez!/

Ádám said...

Én úgy gondoltam, hogy simán kifektetem és a két anyag közé papírt teszek, mindig csak egy irányú felületet festek meg. Igenis!:D
Ahm:) egy faág és egy kismedár ül rajta, de azt most lehagytam, a netről vadásztam. Az a nagy tervem, hogy majd gépen rajzolok mindenféle mintát, vagy keresek, aztán festek anyagot. Csak ne kéne ollóval kivágni... :S

Post a Comment