Wednesday, September 9, 2009

Bölcsességfog

Na hát nem volt egyszerű a mai nap. Túl vagyok életem első fogászati beavatkozásán. :D Már egy ideje fájt elég sok fogam a jobb oldalon, múlthéten betelt a pohár, megtámadtam a munkatáraim, hogy mondjanak egy jó fogorvost. Kaptam is egy tel számot. Épp azt számolgattam, hogy ha sokat kell tömni ott hagyom a fele fizetésem… :D Mivel 8. osztály óta nem láttam fogorvost, erre minden esély megvolt. Amikor meghallottam, hogy egyik se lukas, kb. tök elképedhettem… :D Kiderült, hogy a bölcsesség fog a gyanús, ki kéne húzni… na mondom erre nem készültem még fel lelkileg… :D Addig menjek át röntgenre, mert jövő hétre meg fogok őrülni tőle. Térképrajzolás papírra, átcsattogtam egy másik lakásra a röntgenért. Nem is gondoltam, hogy ilyen szépek a fogaim, hogy rögtön panorámaképet csinálnak róluk… :D Közbe a kezelő csajt kifaggattam a bölcsességfoghúzásról. :D Vissza mentem, hát félig már benne volt a luk az idegbe. :) Na akkor telefonálás budára a szájsebészhez, még azt is kiderítették hogyan jutok oda. Nagyon kedvesek voltak, kaptam valami fertőtlenítőt az ínyemre, meg fájdalomcsillapítót is, amikor megkérdeztem, mivel tartozok, csak annyit mondott, hogy semmivel, gyógyuljon meg. :) Szóval ahhoz képest, hogy úgy mentem oda, hogy 4-5 fogam majd jól kifúrják tök jó hír volt, jobb kedvem lett. Persze tök ideg voltam még így is. :) Egész könnyen sikerült megtalálni a házat, csak odabent tévedtem el. :D Nagyon jó fej volt ott is a doki, csomót nevettünk, én persze végig aggódtam és mindent megkérdeztem. :D Az érzéstelenítőt nagyon ügyesen adta be, ha kicsit is felszisszentem, rögtön bocsánatot kért… :D a húzás elég durva volt… amikor avval a fogóval benyúlt a számba tök lesokkolt… :D nem fájt, de olyan erővel rángatta, hogy azt hittem az álkapcsomat akarja kiszedni… :D egyszer csak reccs, nagy kirántás… eltört… erre csak annyit tudtam mondani félig lezsibbadt pofával, hogy „basszameg…” erre felröhögtek kb. … :D kicsivel később meg, hogy „akkor nem fogom hazavinni emlékbe…” :D nah hát az készvolt… :D persze közbe reszkettem, mint a nyárfalevél, csak valahogy, a hülyeségtől jobb kedvem volt… szóval most tényleg úgy tudom leírni, hogy közben röhögök. :D
Na szóval a következő fázis, ugye ott jártunk, hogy beletört… :) Elővette a fúrót… mondom ajaj… és belerakott egy 2mm-es hegyet… mondom… ekkora heggyel én deszkát szoktam fúrni… :D erre belém kötött a nővér, hogy ilyen kicsivel??:D Ja! Csavarnak előfúrni… erre beszólt a doki röhögve, hogy ez is olyasmi lesz… :D így megláttam magamat ahogy egy 6centis rézcsavar bele van tekerve az állkapcsomba… :D hát kész voltam. :D Na a fúrás az durva volt, az az égett csontszag… fújjj aztán meg nem tudom mikkel úgy cibált, hogy azt hittem letépik a fejem… :D persze utána megnyugtattak, hogy nem vérzik nagyon, mindjárt feltakarítják a padlót… hazaküldtek mindenkit, nincsenek tanúk, ha gond lesz elásnak a kertben… :D annyira röhögtem… :D Szóval nagy nehezen kijött. Kérdeztem, hogy ez fog a másik oldalra is hatással lehet, erre azt mondták, hogy a másikat is kihúzhatják ha gondolom… jah, jövök repetázni… :D nevetve, aztán kicsit ilyen szomorúan megjegyeztem, hogy sajna már csak 3szor jöhetek… volt egy kis vigyorgás, aztán a nővérke beszólt, hogy fiatal vagyok még, van még mit kihúzni, ne aggódjak… :D:D:D:D:D:D Gondolom mikor elmúlik az érzéstelenítés nem fogok így röhögcsélni, majd kibírom valahogy. :)
Most hogy nézem a röntgent… de durva milyen mélyen vannak a gyökerek…
(Ha esetleg valakit érdekel... 3000 volt a röntgen, 5000 a húzás)


1 comments:

Princi said...

Gratulálok, hogy egy foggal kevesebb vagy már. Jó, hogy jól is "szórakoztál" :D

Post a Comment