Sunday, September 6, 2009

Origami: Satoshi Kamiya: Horse

Made an other horse, so the black one don’t have to feel so lonely… they say opposites attract each other, that’s why this one is white. :) Now critics can come… the head is kinda strange, but I couldn’t figure out how to make it better. To sum… the head is like a wild boar, the body like a greyhound, anyways it’s a hoopoe… :D Old bike names come to my mind… “Boisterous”, “Mermaid”. :D The two ugly duckling found each other well. :P
In the picture below you can see them together in the endless hunting fields… :)






Csináltam egy másikat a lovacskából, ne érezze magát egyedül… azt mondják az ellentétek vonzzák egymást, ezért fehér lett. :) Most jöhet a kritika… a feje kicsit érdekes lett, de nem tudtam rájönni, hogyan lenne jobb. Összességében a fejéről egy vaddisznó jut eszembe, a testéről meg egy agár, egyébként meg egy búbos banka…:) A régi csepel bringák jutnak eszembe… „Szilaj”, „Sellő”. :D A két rút kiskacsa jól egymásra talált. :P
A lentebbi képeken együtt is láthatóak az örök vadászmezőkön… :)






11 comments:

Princi said...

Nekem meg akkor is nagyon tetszenek! :))

Ádám said...

Már csak egy herceg és hercegnő hiáynzik róluk. :)

Princi said...

Pontosan!!! :)))
Bevállalnám a feketét, mert a fehér a hercegeknek jár...

Ádám said...

:):)
Én úgy tudom, hogy a hercegnő a herceg mögött szokott ülni a fehér lovon. :P
De nem akarom, hogy megsértődjön a fekete... :):) Maradjon a herceg a fehéren, egyedül :'(
:D:D

Princi said...

Ó, erre nem is gondoltam! Legyen így!!!
Akkor mégis inkább a fehér, mert azt szeretem jobban! De a herceget meg még jobban szeretném!!!:)))

Ádám said...

:D:D

Katica said...

De klassz!!!!
Fekete és hófehér...
Jaj,ha Én ilyet tudnék....
...de nekem a papírral csak tépős-vágós-ragasztós-nyúlszájból kirángatós tapasztalatom van :-D
Most kicsit irigy vagyok :-)

Anonymous said...

Beautiful work on the horses. Did you design it yourself? I'm very interesting in trying to improve my own origami and was wondering if you might share your diagram for the horse?

Ádám said...

Hey, thanks.
Nope it's Kamiya Satoshi's horse.

Michaela dawes said...

your horses are beautiful. i doubt i could achieve something like that i take pictures better

Ádám said...

Thank you, well I'm just a hobby photographer. ;)

Post a Comment