Sunday, September 27, 2009

Yellow shirt

I made a shirt again from my previous pattern, finally some colors there too, it’s hard to buy nice colored man shirt fabric… if anyone has a good idea, tell me! :)
I like the those silver stripes, although they are not so dominant as the picture shows.


Varrtam még egy inget a korábbi szabásmintámból, végre valami szín is van benne, olyan nehéz színes férfi ing anyagot venni… ha esetleg valakinek van tippe, szívesen veszem! :)
Jópofa benne az az ezüstös csík, alapból nem annyira feltűnő, mint a képen azért.


2 comments:

Katica said...

De jó színe van.Én kimondottan szeretem a sárga színt...nagyon klassz...olyan vidám :-D
Jobbulást...Én is megfáztam...csak tudnám mikor-hol? :-D
Lehet ilyenkor már nem kéne strandra járkálni??? :-S :-D

Princi said...

Tök jó ez a kis ezüstszál benne! Azt hiszem talán ez a vaníliasárga szín, de lehet, hogy nem... Nekem tetszik! Hát... ott felétek nem vagyok járatos anyaglelő helyek ügyében, talán más tudna segíteni, ha erre jár... esetleg keress rá a neten, hátha...

Post a Comment