Saturday, September 5, 2009

Yesterday's shirt idea

I made the pattern I drew yesterday, it was 7 hours at all (including drawing), I’m kinda fast now. :)




I finished the drawing fast, after 1,5 hours, I already have the pattern. I didn’t have to make sleeves, because the last one was good for this one too.




It come to my mind I have a double needle somewhere, so I searched and made a lot part with that. Tried to make the side sewing like in shops, I ironed the edges to clutch each other, than using the double one I sewed it from front. It wasn’t really easy, because I don’t have any special part which rolls these fabrics. At the armpit the two sewing line didn’t come together, guess I have to make it different whith this technique.









Megcsináltam a tegnapi ötletet, összesen 7 óra volt szerkesztéssel együtt, már egész gyorsan haladok. :)




A rajzolás gyorsan megvolt, kb. 1,5 óra alatt kész volt a szabásminta. Ujját nem kellett csinálni, mert az jó volt az előző.





Felfedeztem, hogy még korábbról van egy ikertűm, avval varrtam most sokmindent. Az oldalát próbáltam úgy csinálni, mint a bolti cuccoknál, az egymásba kapaszkodóra bevasaltam a szélét, aztán szemből rámentem az ikertűvel. Nem volt egyszerű... mivel nincs semmi aparátom. A hóna alatt nem passzolt egészen össze a két varrat, gondolom ennél a varratnál másképp kell csinálni a széleket.








3 comments:

Princi said...

Szép lett, ügyes vagy, mint mindig!:)
Tetszik, hogy nem hagyományos egyenes vonalú az oldala, mint szokott lenni, így elegánsabb. De azért is nagyon tetszik, mert fehér!:)

Katica said...

Nagyon ügyi vagy.Szép lett :-D

Ádám said...

Köszi! :)

Post a Comment