Friday, October 2, 2009

Sun Certified Java Programmer 6.0 exam taken. :P

Now I have this one too… :P I’m still not completely relieved, can’t believe I really did it. :) (I was a bit afraid I think if I fail they would withdraw it from my salary or something… :D)

Studied from the book below. Transient 1100 pages in English. :) Started at Monday morning, in the first day I could read 150 pages… ok… than… you know that “tomorrow I do more” it happened as it used to: I didn’t read more than yesterday! :D So I had about 600-700 pages for the other two days. :D At Tuesday morning I had 450 pages left. From 6am to 12pm I just stopped for eating, and to make some pancakes for lunch. The last 100 pages... was rather paging than reading today morning, because I miscounted it and I was waiting that “these are the last pages…” hell no… there are lots of pages left! :D Anyways it’s a good book, (with more study time…:)) I think it covers the subject in 100%. Also there is a lot of test inside after each chapter, and a mock exam too. It was funny, I passed the mock exam with 66% and passed the real one with 66% too, the same 1/3 mistake ratio exactly! :D


I just opened a mascot chocolate bought for the exam, and this was inside: “Congrats you won!”. Only an other chocolate, but it’s fun. :D
Nah most már ilyenem is van… :P Még egyelőre nem igazán vagyok felszabadult, még nem sikerült elhinnem, hogy tényleg sikerült. :) (Kicsit izgultam… ha nem sikerül, akkor asszem levonták volna a fizetésemből, vagy valami ilyesmi… :D)

Az alábbi könyvből készültem fel. Röpke 1100 oldalas angol szösszenet. :) Hétfőn reggel kezdtem neki, az első nap sikerült is kb. 150 oldalt elolvasni… mondom na majd kedden belehúzok… :) hát akkor se jutottam sokkal messzebb… :) Szóval maradt a másik két napra röpke 600-700 oldal. :D Csütörtökön reggel még hátra volt majd 450 oldal. Reggel 6-tól éjfélig… közbe csak annyira álltam meg, hogy egyek, meg délben sütöttem palacsintát… :) Az utolsó 100 oldalt már inkább csak átlapozni volt időm ma délelőtt, mert valahogy elszámoltam és a végén amikor mondtam, na már itt a vége, még csak voltak lapok… :D Egyébként jó kis könyv, (több felkészülési idővel… :)) szerintem 100%-ban fedi az anyagot. Illetve sok teszt van benne és egy minta vizsga is. A vicc az volt, hogy a minta vizsga is 66% lett és a rendes is, ugyanaz az 1/3 hibaarány… :D



Egyébként épp most bontottam ki a kabala csokit, amit a vizsgára vettem, és az volt benne, „Gratulálok, nyertél!” :D Igaz csak egy csokit, de azért vicces. :D

3 comments:

Mamis said...

Gondolom ez valamilyen számítógépes valami...
Gratulálok!!!

Princi said...

Gratulálok én is, nagyon ügyes vagy, hogy átrágtad magad ennyi anyagon és nem eredménytelenül!
A csoki, talán az sem véletlen :)))
Ma is van mosoly, pedig reggel még..., köszi :)!

Ádám said...

Akkor már megérte leírni... :):)

Post a Comment