Sunday, December 13, 2009

Jeans

Finally had time to make something! I really missed it. :) I didn’t even sit on that table since I made the lighting, the two 120w bulb makes what it have to! :)

I draw again the jeans, added 4cm, what was missing last time, and guess what? From this fabric, it become so loose, it dropped off… :D So by a sudden idea I locked it again, that’s why 2,5cm went out around, wich is almost good. I can wear it with a belt. :) Although I have doubts about that, I bought a kinda thick cotton fabric, because of winter. But I feel like bricks pulling my waist… got stuff inside… :D Damn heavy! :D

Last time I made my instructions exactly on the jeans, about what I made wrong. Based on that, now I started to do things different. For example, I used to sew the belt part from outside first, and it turned out, I have to do it in the opposite, and the order was wrong by the slides too. I sew the inside leg edges together first so I can make that double sewing decoration. But it made me mad, because the outside one should have one too, or at least a single line, else it will be pain to iron this damn fabric. :D So I figured out like you can see on the picture (turned outside, I was sewing in the leg, so I always rolled up the legs while going along, that’s why I had to stretch it all time… I got a small stiffness at the and lol…) :D









Nah végre sikerült alkotnom valamit! Már hiányzott. :) Még nem is ültem ott azóta mióta megcsináltam a világítást, a két 120-as körte megteszi, amit kell! :)

Megrajzoltam újra a gatyót, beleraktam a 4centit, ami hiányzott múltkor, és mi történt?:D Ebből az anyagból meg lepottyant rólam olyan bő lett… :D Szóval hirtelen felindulásból újra lockoltam oldalt, így kb. 2,5 centivel kisebb lett körben, ami már majdnem jó. Övvel hordható. :) Habár vannak kétségeim még, mert jó vastag anyagot vettem, mivelhogy tél van. De kb. úgy érzem, mintha tégla húzná a derekam… szóval van benne anyag… :D Baromi nehéz. :D

Múltkor Zsuzsánál a fehér gatyára rájegyzeteltem, hogy mit csináltam rosszul, az alapján most másképp csináltam pár dolgot. Pl. én az övet eddig kívülre varrtam fel először, kiderült, hogy fordítva kell, meg a sliccnél se volt jó a sorrend. A belső szár élt varrtam össze ugye először így tudtam megtűzni, de aztán bosszantott, hogy a külsőt is kéne legalább egyszer, mert különben szenvedés lesz vasalni. :D Szóval a képen látható módon megoldottam (Kifordítva a szárában varrtam végig, úgy hogy mindig feltűrtem, ahogy haladtam előre, emiatt folyamatosan ki kellett feszíteni az anyagot… lett egy kisebb izomlázam a végére.) :D







3 comments:

Princi said...

Gratulálok a súlyos darabhoz, jó lett:))! Akkor ez egy téli, direkt szupergravitációs gatyó. Előnye, hogy nem fog elfújni a nagy jeges szél benne :))!
A derekát lehet így is, úgy is, nincs rá szabály szerintem, modellfüggő. Ha pl. olyat kell varrni, amin egy deka dísztűzés sem lehet, akkor először a színére varrod, aztán befordítod és közvetlenül a két anyag találkozási vonalán varrod végig szintén a színén. Így láthatalan lesz szinte ez a varrat, a fonákán viszont nem kell aláfordítani az övrészbe a ráhagyást! Én mindig így varrtam, vagyis általában...:) Az oldalvarrást a szárakon meg a külsővel kezdem, pont a tűzések miatt, a belsőt meg nem szoktam tűzni. Vasaláshoz tessék beszerezni ujjafát! Nagyon hasznos jószág!!! :))

Miss Scotty said...

Szia! A blogomban van leírás a nadrág alapszerkesztéséről. Vannak könyvek is fent, amit ha beszerzel, nagy hasznát veszed majd. Ha gondolod, akkor nézd meg.
A modelezés (az alapszerkesztéstől eltérő szabás) egy kicsivel bonyolultabb, de az sem egy nagy ördöngősség.
Sok sikert!
Üdv. Varázsollós Scotty

Ádám said...

Szia, Köszi!

Úgy látom, Te főleg nőivel foglalkozol, én viszont férfivel, a női szerkesztés általában eltér, persze én csak a Müller féle módszert ismerem nagyon felszínesen.

Post a Comment