Saturday, January 9, 2010

Photos taken today

I took my camera for a walk, I thought in this so bad weather I might take some good pictures… :) At beginning, I was just found this concrete with moss, I love it! :) The 3rd picture become really strange, it’s like it is snowing, but it’s just raining… the optics didn’t become wet, I did pay attention for that, so no clue! :D For these macro shots my objective wont be enough, I was sweating a lot with the water drop ones… :) Those ducks were incredible hard to get… they moving all the time… I can’t believe it… :D











Elvittem sétáltatni a fényképezőm, gondoltam, hogy ekkora retek időben csak sikerül pár képet csinálni… :) Rögtön belebotlottam egy mohás betondarabba, ami nagyon megtetszett… :) A harmadik kép az nagyon furi lett, mintha esne a hó, pedig csak esik… az optika meg nem lett vizes, arra odafigyeltem… Ezekhez a makrókhoz már kezd kevéske lenni ez az objektív, a vízcseppeseknél izzadtam rendesen… :) A kacsákat meg nagyon nehéz volt lekapni… pofátlanul állandóan mozognak… hihetetlen… :D











8 comments:

Mamis said...

Ezek gyönyörű fotók lettek!Gratulálok az új gépedhez!

Ádám said...

Köszi! :)

Lonci said...

Gyönyörű fotók:-)))
Nagyon tetszenek az origami munkáid is!Sajna angolul nem tudok, de a fotók magukról, maguktól beszélnek:-)))

Ádám said...

Köszi, igen a régi dolgok csak angolul vannak meg sajna. :)

Nuss said...

Nagyon tetszenek a fotóid, jó szemed van hozzá :) Ebből a sorozatból a vízcseppesek és a kacsásak a kedvenceim, szerintem megérte a fáradozást :D Csak így tovább! :)

Ádám said...

Köszi! :) Te is fotózol?

Ádám said...

Na ne viccelj. :D Fú ezek a rózsák állat jók, asszem szerelmes lettem... :D:D

Nuss said...

szívesen :D

Post a Comment