Saturday, February 27, 2010

Folding laundry board

Was a gift before, folding shirts are not my strenght. :) You can make the same all of them... and even faster. :) Of course if they would include the girl too, it would be even easier. :):)
So the free space problem is solved. :)


Múltkor kaptam ajándékba, az ing hajtogatás nem erősségem. :) Külön jó, ha egyformára szeretnéd az eredményt... :D és még gyorsabb is. :) Persze, ha a csajt is adták volna hozzá akkor még könyebb lenne. :):)
Szoval az akasztós helyhiány evvel megoldva. :)


5 comments:

Nuss said...

Mik vannak, én ilyet még nem is láttam. :D

Ádám said...

Amíg zsuzsa nem mondta, addig énse, ezért raktam fel, hátha valakinek ötletet adok. :)

Katica said...

Nem semmi....kééész...nekem meg kötelezően megkellett tanulni szépen hajtogatni...affene... :-D
Nekem ilyesmi vasalóban kéne...mármint ilyen speckó ingvasaló...mert az a rémálmom :-S

Ádám said...

Van olyan, ilyen bábú alakú és felfújódik, de lehet azt kabátokhoz használják, nemtudom. Csak két havi fizumba kerül. :D

Princi said...

Jé, tök jó!:)) Hát nem tudom a csajjal együtt kapható változata hány havi fizudba kerülne, de az se lenne rossz :DD ...mert az már multifunkciós lenne :DD

Post a Comment