Friday, February 26, 2010

Found wonderworld in a bottle of honey :)

I was just pouring honey to my hive shaped bottle, when I noticed the bubble, and I was running for my camera. :D I put a lamp behind with 120 watts. :) There is a whole wonderworld inside!:D Sometimes I got a feeling we are in the middle of an alian warship... :D





Épp mézet öntöttem a kis kaptár alakú bödönbe, amikor felfigyeltem a buborékokra, és nyomban szaladtam a fényképezőért. :D Egy 120-as lámpa elé tartottam. :) Egész kis csodavilág van odabent. :D Néha az az érzés fog el, mintha valami alien űrhalyóban lennénk... :D






3 comments:

Mamis said...

Mind nagyon szép lett, de nekem az utolsó a nyerő!!!

Nuss said...

Nem találok szavakat :-O Szerintem is az utolsó a legkülönlegesebb, de nálam a második is befutó :)

Ádám said...

:P Én is lehidaltam kicsit, hogy ennyire jók lettek. :) Szintén a második, utolsó a kedvenc. :)

Post a Comment