Wednesday, June 9, 2010

Croatia - Plitvice

This place is real fairytale, i don't say anything, just watch the pictures, then go there and see it for yourself. :)

There was a nice boat trip, and a strange bus trip, I felt like this is jurassic park... :)

The whole territory has this wooden ramp, you just walk few centimetres above the lake and waterfalls. The water is clear like the sea... :)
Mesébeillő hely, nem is kommentálom, meg kell nézni a képeket, aztán el kell menni. :)

Volt egy klasz kis hajókázás, illetve egy fura buszozás, tiszta jurassic park... :)

Az egész területen ezen a fa rámpán kell közlekedni, a vízesés, tavak ott vannak alattad centikre. :) A víz olyan tiszta, mintha tenger lenne... :)























5 comments:

Katica said...

Mázlista...Én idén nem jutok el Horvátországba...pedig az egyik legszebb hely....jaj de ezeket a gyönyörű képeket nézegetve kicsit ottérzem magam :-)
Köszönöm az élményt :-D

Ádám said...

Köszi. :) Londonban voltatok végül?

Katica said...

még nem...szerintem nyár végén megyünk...agusztusban, legalábbis ez a terv...na de ha majd ott tartok, akkor Én is mutatok fotókat :-D

hazimacska said...

Klassz képek, az enyémeket is lehet majd mutogatni!

Ádám said...

Köszi, ez nem rajtam múlik, nem kértem, hogy legyek benne a hírlevélbe, de ha már megkérdezték nem mondtam nemet. :)

Post a Comment