Sunday, August 22, 2010

Garden train exhibition


Yea! The most interested garden locomotive. :) I went some rounds, it's incredible! :) I have to say all of the railway park's little train are extra lame compared to this one. I'm so proud of it, although I just made some pictures from, I feel like it's mine a bit too. :) It went a lot, kids were crazy for it... :) Feri become carbone black at the end... :)





This was my other favourite: lowrider cadillac by MÁV... :D


This train is complicated lol... some kind of nuclear train... my first ide was that a plane turbine crashed into it... it can be a mobile stargate to... :) Of course I forgot to read the info hanging on it... :D







Igen! A várva várt kerti vasút. :) Mentem vele párszor, hát valami eszméletlen jó! :) Meg kell hogy mondjam, hogy a többi vasútparkos kismozdony extra béna volt ehhez képest. Nagyon büszke vagyok rá, pedig csak pár fotót csináltam róla, de mégis olyan mintha kicsit az enyém is lenne. :) Sokat pöfékelt a kis mozdony, a gyerekeknek nagyon tetszett... :) Feri a végére már tiszta korom lett... :)





Ez volt a másik nagy kedvencem: lowrider cadillac MÁV módra... :D


Ez a mozdony is jó kis fejtörő, vmi atom vonat lehet... az első ötletem az volt, hogy belerepült egy utasszállító gép turbinája, de vmi mobil csillagkapu is lehet... Persze a kifüggesztett táblát elfelejtettem megnézni. :D






0 comments:

Post a Comment