Monday, November 1, 2010

Loving couple sitting on a bench in the autumn sunshine

The title of this post is just exactly the title I would give to this picture. That leaf was so pretty red, could be vains of a heart in the picture. :)

Actually I went out to the Bottomless lake without having anything in my mind. I just sat on a bench in the sunrise, and I picked up a leaf. When I hold it to the sun, I realized this will be a photo. :) So the leafs had to be in front of the sun, I had to make them stand somehow... by a sudden idea I pushed them between the bench's pillar and the bench's back. The picture just made itself somehow. First time I didn't realize, just after I started to watch the pictures and some loving couples appeared around: this was the picture I came for today. :)
"Szerelmes pár egy padon az őszi napsütésben" címet adnám a képnek. Olyan szép piros volt a levél, hogy akár egy szív erei is lehetnének a képen. :)

Igazából úgy mentem ki a Feneketlen tóhoz, hogy csak bóklásztam. Leültem egy padra a napsütésben, s felvettem egy levelet a nap elé tartottam, már sejtettem, hogy ebből fénykép lesz. :) Mivel a nap elé kellett kerülniük a leveleknek, azért valahogy fel kellett állítani őket, hirtelen jött gondolatból odadugtam a pad támlája és a tartó közé, aztán kialakult ez a kép. Először nem vettem észre, csak ahogy a képeket néztem és közben több padon is szerelmespárok jelentek meg, akkor tudatosult bennem, hogy ezért a képért jöttem ma el ide. :)

0 comments:

Post a Comment