Monday, February 14, 2011

Valentine's day

11 comments:

Anonymous said...

Wow...is that a kawasaki new rose?

Anu said...

Wonderful is the word that comes to my mind.This one looks so realistic.I wish I could fold one

Ádám said...

Thanks! :)
Kindof, it's my modification:
http://dreamyourwonders.blogspot.com/2010/03/origami-kawasaki-rose-modification.html

Anonymous said...

i was wondering how do you get the curves on your roses so perfect? do you wet fold them?

Ádám said...

No, it's from tissue foil. Basically it's not easy to fold it from that, you have to be really patient and careful. ;)

Anonymous said...

ok thanks lol they do look amazing :D

Michaela dawes said...

your rose is amazing. i love it i wish i could learn to fold something so complex and beautiful.

Ádám said...

Thanks. :) Just to remove your doubts: if you want it enough, I'm sure you going to do it one day. ;)

Mei said...

so pretty

Péter said...

szép a rózsa mint bármely korábbi. gondolom a papírt és a fóliát te ragasztod össze, és ha igen a selyempapírt (így hívják magyarul?) hol veszed hozzá?
Üdvözlettel: Peti

Ádám said...

Szia, köszi. :)
Igen, én ragasztottam össze.
A papírt a Nyugatinál vettem a Westendben. Van ott egy kreatív hobbi, ha jól emlékszem a legalsó szinten. Ha selyempapírt kérsz akkor biztosan fogják tudni. Elsőre nekem nem sikerült venni, aztán egy ideig hívogattam őket és kb. 2 hónap múlva jött, akkor megvettem a fél készletet, ketten vagy 15percig számolták le a papírokat... De szerintem akkor csak pechem volt.
Összeragasztani stift ragasztóval szoktam, a nagyobbik fajta UHU-val. Érdekes illata lesz tőle a papírnak, vaníliához hasonlít talán a legjobban, ami pár hétig meg is marad. Jah itt fontos, hogy amikor ragasztózol az alufóliát ragasztózd be, mert a papír csúnya lesz ha magába szívja a ragasztót, meg el is szakad.

Post a Comment