Sunday, July 7, 2013

Austria: Haid-steig

Haven't been to via-ferrata for a while, now I made up my mind to beat the fear. We are still at fighting stage... :-) During the most time of the climb I was very scared, had the feeling many times that I will never make the next the meters, there is no place to step, the rock is wet, I'm gonna slip, blabla... than I grabbed the rope and did whatever else to go forward. That's why I become very tired to the end. :-) All I made is 16 photos during the whole day, so that's pretty much describes my mood. :-D It's very different activity than cycling, now I can ride my bike, but I can hardly do any steps on the stairs... :-)
Régóta nem voltam már via-ferratazni, most elszántam magam, hogy leggyőzzem az ijedtséget. Egyelőre a birkózás állapotában maradtunk... :-) A mászás nagy része alatt eléggé be voltam ijedve, sokszor volt olyan érzésem, hogy itt sose fogok feljutni, nem tudok hova lépni, nedves a szikla, meg fogok csúszni meg stb... aztán olyankor megfogtam a kötelet és kézzel húzva meg tudom is én hogy tovább mentem. Ezért nagyon elfáradtam. :-) Összesen 16 képet csináltam egész nap, asszem ez eléggé leírja a hangulatom. :-D Eléggé különböző mozgás a bringázástól, most hogy egy lépcsőre is alig bírok fellépni, bringázni simán tudok... :-)
8.24km 900m in level.
8.24km 900m szint.

0 comments:

Post a Comment